Anterior: Carles Royo i Bieto. Titulat.   Següent: Blanca Busquets Oliu. Estudiant.

Montse Solé Truyols. Estudiant.

Quan vaig començar, era tota una novetat estudiar “des de casa”, no només per a mi, també per als meus companys, amics i familiars. Tothom s’ho mirava amb certa curiositat. Avui, no sorprèn ningú; al contrari les tecnologies digitals han esdevingut imprescindibles en tots els àmbits de la nostra vida. Doncs bé, dels meus estudis de filologia a la UOC n’extrec dues conclusions importants: el sistema m’ha permès estar sempre al dia pel que fa als recursos i eines en línia i això de retruc m’ha afavorit professionalment i d’altra banda m’ha permès convertir les meves inquietuds lingüístiques en un sòlid bagatge cultural.