Anterior: Faustino Diéguez Vide. Consultor.   Següent: Montserrat Pascual Pou. Consultora.

Carme Bové i Romeu. Consultora i extutora.

carmePer a mi la UOC representa la intersecció de dues de les meves passions: l’aprenentatge i les TIC. Ja en el moment de la seva creació vaig intentar establir-hi un lligam, Psicopedagogia era l’opció que més m’atreia de les titulacions que en aquell moment s’oferien, però no hi vaig poder accedir des de la meva llicenciatura. La posada en marxa de Filologia Catalana, ara fa 10 anys, em va permetre iniciar la meva trajectòria a la UOC. Em vaig sentir molt feliç de ser-ne tutora i d’acompanyar els estudiants en el seu itinerari formatiu. Després hi he col·laborat des de diverses vessants: la tutoria d’inici, la consultoria de Metodologia de l’ensenyament de llengua, el seguiment de Treballs finals de carrera i altres. Puc assegurar que durant aquests anys he establert lligams molt interessants, he conegut estudiants que han fet aportacions brillants a l’aula i estic convençuda que són excel·lents professionals. Per tot això, em satisfà mantenir aquest contacte amb la UOC, m’ajuda a tenir una visió més àmplia de l’ensenyament de la llengua i em motiva a provar i a experimentar noves formes d’ensenyar i d’aprendre.