Anterior: Blanca Busquets Oliu. Estudiant.   Següent: Cristina Gallego Giménez. Titulada i tutora.

Martí Ninou Serra. Titulat.

Aquest gener passat ha fet quatre anys que vaig finalitzar els meus estudis de Filologia catalana en aquesta universitat. Vist a distància, i amb el temps suficient per ponderar l’experiència, crec que va ser una de les millors decisions que he pres per tal de completar la meva formació acadèmica.

La UOC em va donar la possibilitat de cursar uns estudis necessaris per completar el meu currículum professional que he desenvolupat en el camp de l’ensenyament. A la vegada, em va permetre adquirir uns coneixements i unes habilitats en les noves tecnologies de la comunicació que d’altra manera m’hauria costat més d’incorporar.

També em cal assenyalar que, malgrat la distància virtual dels estudis, vaig poder contactar de manera agradable amb els consultors, professors i companys d’estudis amb qui compartíem l’interès per la filologia.