Anterior: Margarita Garcia Puigbarraca. Consultora.   Següent: Vicent Garcia Perales. Consultor.

Teresa Vallès Botey. Exconsultora.

Ser consultora dels estudis de Filologia Catalana a la UOC va ser una experiència professional i personal suggerent i enriquidora. Com a docent, em agradar assumir el repte d’adaptar-me a l’entorn virtual i reinventar el meu rol, de planificar amb detall la feina dels alumnes, de repensar les estratègies de motivació, les tasques, l’avaluació, etc. Personalment, vaig aprendre de la tenacitat i la maduresa dels alumnes, de la seva capacitat de superació, de la cordialitat i la professionalitat dels responsables acadèmics, de l’eficàcia de l’equip de gestió. Celebro poder dir que sempre que van sorgir problemes, del tipus que fos, vam treballar conjuntament fins trobar la manera més raonable de resoldre’ls. En definitiva, em vaig trobar a gust en un entorn motivador, amb preocupació per la qualitat i la innovació.